بهاي سبد نفت اوپک افزايش يافت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهاي سبد نفت اوپک افزايش يافت
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 28
نویسنده : مولوی
بهاي سبد نفت خام اوپک بار ديگر افزايش يافت و به نود دلار و 22سنت در هر بشکه رسيد.

به گزارش واحد مرکزي خبر، سازمان کشورهاي صادر کننده نفت اوپک روز پنجشنبه اعلام کرد ، بهاي دوازده نوع نفت خام اوپک با افزايش چهارده سنت ، از نود دلار و هشت سنت در روز سه شنبه به نود دلار و 22سنت در روز چهارشنبه رسيد.

همچنين عبدالله البدري دبير کل اوپک نيز از افزايش احتمالي بهاي نفت تا سطح يکصد دلار در هر بشکه خبر داد.
 
وي اعلام کرد: روند افزايش کنوني بهاي نفت ناشي از اقدام اوپک نيست و اين سازمان علاوه بر اين که تمايلي به افزايش قيمت ها تا اين سطح ندارد ، اقدامي نيز در جهت کاهش قيمت ها نخواهد کرد.

به گفته وزرا و مسئولان نفتي اوپک حتي اگر بهاي نفت به يکصد دلار هر بشکه نيز برسد به اقتصاد آسيبي نمي رساند و در صورتي که افزايش قيمتها ناشي از کاهش عرضه نباشد ، نيازي به افزايش توليد نفت اوپک نيست.

سداد الحسيني تحليلگر نفتي و مسئول برجسته سابق در شرکت نفتي آرامکو عربستان گفت: در صورتي که منشا افزايش قيمت نفت ، شرايط جوي يا تقاضا و مسائل مالي باشد ، اين افزايش قيمت ديري نخواهد پاييد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: